termenisiconditii

 

Pacientii nostri din Austria vor sa primeasca cele mai bune servicii de ingrijire la domiciliu si sa se simta intr-un mediu familiar la ei acasa. Impreuna cu dumneavoastra, noi, cei de la BestCare24, dorim sa facem acest lucru realizabil pentru ei.

 

🔵 Pentru a va alatura echipei de ingrijitori Bestcare 24, trebuie sa indepliniti urmatoarele conditii:

 

  • Sa dispuneti de un curs finalizat de calificare ca ingrijitor;

  • Sa aveti cunostinte bune de limba germana;

  • Sa dati dovada de o infatisare ingrijita si curata;

  • Sa fiti o persoana adaptabila, cu o comunicare calma si clara cu pacientii si rudele acestora (fara sa le certati sau sa strigați la pacienti sau la familiile acestora);

  • Sa dati dovada de empatie, flexibilitate si punctualitate.

 

🔵 Ca ingrijitor in cadrul echipei Bestcare 24, comportamentul serios este o conditie esentiala. Ingrijitorii care, dupa semnarea contractului, se plang pacientilor de valoarea salariului sau de conditiile de munca, nu sunt agreati de catre pacienti, si, prin urmare, intermedierea de noi pacienti va fi dificila.

❗️ O persoana care semneaza un contract prin care accepta anumite conditii dar ulterior doreste schimbarea acestora, nu este o persoana demna de incredere. Prin urmare, toate partile contractante trebuie sa citeasca atent contractul inainte sa il semneze si sa respecte obligatiile asumate dupa semnarea acestuia. Doar astfel puteti ajunge la o incredere reciproca si doar asa putem si noi sa ne protejam ingrijitorii si pacientii.

 

🔵 Pentru pacientii de la BestCare24 este important ca ingrijitoarele sa aiba turnusuri regulate. O consecventa in aceste sens este importanta nu doar pentru sanatatea pacientilor, ci si pentru ingrijitoare si pentru firma. Variantele posibile sunt – turnus de 2 saptamani, urmat de 2 saptamani pauza, sau turnus de 3 saptamani, urmat de o pauza de 3 saptamani. O colaborare cu ingrijitoarele care vor sa aiba turnusuri neregulate nu este posibila.

 

🔵 Ca ingrijitor in cadrul echipei Bestcare 24, este necesar sa lucrati in ture si in zilele de sarbatori precum Pastele, Craciunul sau Anul Nou. La fel ca medicii, pompierii si echipajele de ambulanta care lucreaza in zilele de sarbatoare, si Dvs.trebuie sa efectuati ore de garda in zilele oficiale de sarbatoare. Fiecare turnus, de 2 sau 3 saptamani, trebuie sa fie respectat pana la sfarsit.

 

🔵 Transparenta este foarte importanta atat pentru ingrijitori cat si pentru pacienti si rudele acestora, de aceea salariul angajatilor Bestcare 24 nu se va achita niciodata in numerar, ci va fi transferat in contul lor. Tranzactiile in numerar sunt ulterior foarte greu de urmarit, de aceea ele nu sunt de incredere. Atat pacientii, rudele acestora, cat si ingrijitorii au nevoie de facturi redactate in mod corespunzator (nu scrise de mana) si un transfer de bani dintr-un cont bancar intr-un alt cont.

 

🔵 Fata de celelalte companii de renume, plata salariilor la Bestcare 24 nu are loc la sfarsitul fiecarei ture, ci in fiecare luna, in data de 10. Un exemplu: daca lucrati la o alta companie, pentru perioada dintre 1 si 31 ianuarie, salariul se va achita in data de 15 februarie. La Bestcare 24, daca lucrati in perioada 1 – 31 ianuarie, veti primi salariul in data de 10 februarie. In concluzie, merita sa alegeti mai bine Bestcare24.

 

🔵 Punerea pe pauza a Gewerbe-lui in timpul „vacantelor acasa“, daca ingrijitoarea este deja repartizata la un pacient, este interzisa din considerente organizatorice si legale (indeminzatia de care pacientii beneficieaza).

 

🔵 Pentru a evita problemele cu pacientii (de exemplu, pericolul de cadere), acestia trebuie sa fie permanent supravegheati. De asemenea, la schimbarea turelor, ingrijitorul trebuie sa astepte pana cand urmatorul ingrijitor ajunge la pacient.

 

🔵 Daca o ingrijitoare accepta un caz propus de firma BestCare24, aceasta isi asuma responsabilitatea ingrijirii pacientului.  Daca, dupa ce ajunge la pacient, o ingrijitoare refuza sa ii acorde ingrijire, trebuie sa motiveze acest refuz in scris.

 

🔵 Din pacate, unele ingrijitoare sunt neserioase, cer sa fie trimise la diferiti pacienti, si apoi nu mai doresc sa ii ingrijeasca. Firma BestCare24 refuza viitoarea colaborare cu asemenea ingrijitoare, pentru ca este normal ca intelegerile sa fie respectate, iar increderea este principala conditie a existentei oricarei metode de colaborare.

 

🔵 Pentru ingrijitorii din cadrul Bestcare 24, sprijinul si ingrijirea pacientilor are o importanta deosebita. Ingrijitorii care, la prima intalnire cu pacientii, intreaba de pauze sau de o conexiune la internet, nu vor crea o impresie prea buna. Prin urmare, este important sa va ocupati mai intai de pacient si doar dupa aceea sa discutati problemele organizatorice.

 

🔵 Din motive de curtoazie, adresati-va pacientilor si rudelor acestora numai cu „Dvs.” De exemplu: „Va rog sa ma ajutati, Domnule/Doamna Popescu …..”

 

Aveti o nelamurire legata de termenii si condiitile noastre pentru ingrijitori/ingrijitoare? Contactati-ne aici, va stam la dispozitie!

 

 

Am dori sa le multumim ultilizatorilor Facebook atat pentru multitudinea reactiilot pozitive cat si pentru cele critice. Feedback-ul lor ajuta intreaga echipa sa isi imbunatateasca abordarea si sa se dezvolte.

De asemenea,  incercam sa privim comentariile defaimatoareale ale persoanelor necalificate (deseori potentiali ingrijitori/potentiale ingrijitoare fara experienta de lucru si de viata) dintr-o perspectiva mai putin critica si serioasa, si nu permitem acestora sa ne abata de la strategia prestabilita.

Aceste reactii dovedesc faptul ca echipa noastra actioneaza in interesul ingrijitoarelor si a pacientilor si ca este pe calea cea buna.

For emergency cases        1-800-700-6200